M.E.DOC

Незалежно від типу підприємницької діяльності та масштабів роботи компанії необхідно вести облік документації, складати звітність. Не секрет, що в електронному вигляді стежити за витратами, доходами, кадрами і роботою всієї організації набагато простіше. Людський фактор допускає можливість неточностей, помилок. А застосування комп'ютерних програм дозволяє не тільки успішно організувати документацію компанії, але і оптимізувати роботу кожної ланки безпосередньо.

Однією з програм для електронного документообігу є програма "M.E.Doc". Тут можна складати, редагувати і зберігати будь-яку необхідну документацію: накладні, рахунки, акти, всі типи звітності.

Дана система документообігу є унікальною і універсальною. "M.E.Doc" рекомендуються як невеликим приватним підприємствам, що мають в наявності до 5-ти співробітників, так і масштабним організаціям, діяльність яких охоплює зарубіжні країни, а кількість співробітників складає сотні фахівців.

У нас ви можете купити програму "M.E.Doc", ми є офіційними дилерами.