salonnet78@gmail.com (04337) 6-70-72 +38 (067) 541-41-02

Модуль Електроннй документообіг

Модуль Електроннй документообіг призначений для обміну первинними документами з контрагентами (обмін рахунками, актами та податковими накладними).

Модуль дозволить назавжди забути про довгийі незручний цикл завірення первинних документів та їх доставки контрагентам.


Переваги електронного документообігу з модулем Електроннй документообіг:
  • обмін юридично значущими документами з накладанням кваліфікованого електронного підпису;
  • необмежена кількість документів - фіксована ціна;
  • взаємодія з будь-якою обліковою системою;
  • автоматична обробка документів;
  • створення власних шаблонів документів;
  • експрес-cповіщення про отримання документів;
  • упевненість в оригінальності документа - підтверджена законодавством України;
  • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
  • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
  • простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
  • соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.
center
Ефективно

Більшість ваших контрагентів вже впровадила електронний документообіг програмою M.E.Doc та сертифікатами кваліфікованого електронного підпису користуються бухгалтери та керівники понад 500 тис. підприємств в Україні. Тому насолоджуватися перевагами модулю Електроннй документообіг Ви зможете одразу.

Вигідно

Ви зможете раз і назавжди викреслити зі списку регулярних витрат компанії папір та картриджі для друку документів, послуги пошти чи курєра. Тільки на скороченні витрат паперу офіс на 30 співробітників економить від 9 тис. грн., а вигода великих компаній вимірюється сотнями тисяч гривень. Наприклад, одна з найкрупніших телекомунікаційних компаній завдяки переходу на електронний документообіг економить близько 2 млн. листів паперу на рік, а це в грошовому еквіваленті майже 250 тис. грн.

Безпечно

При роботі з компютерною програмою M.E.Doc Ваші документи надійно захищені від несанкціонованого втручання. Обмін первинними документами відбувається у зашифрованому вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису ЦСК Україна, національного лідера по показнику безпеки. Ключі є унікальним набором символів, не можуть бути підібрані чи скопійовані та є гарантом того, що електронний документ підписаний саме власником електронного ключа. Сама програма M.E.Doc є надійним засобом кваліфікованого електронного підпису, що визнано експертизою Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації (ДССЗЗІ).

center
Законно

Обмін первинними документами в електронному вигляді через Інтернет регламентована рядом законів України, тому ви можете без жодних сумнівів чи побоювань використовувати всі можливості системи M.E.Doc.

Закон України Про кваліфікований електронний підпис 852-IV від 22.05.2003

Ккваліфікований електронний підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки).

Закон України Про електронні документи та електронний документообіг 851-IV від 22.05.2003

Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з кваліфікованим електронним підписом автора.

Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.

Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України 4309а від 21.07.2014

Податкова звітність з податку на додану вартість подається до контролюючого органу усіма платниками в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Просто

Обмін електронними документами це не тільки економно та зручно, але і надзвичайно просто. Вам необхідно зробити лише 3 простих кроки!

Крок 1. Переконатися у наявності необхідних інструментів: модуля Електроннй документообіг та кваліфікованого електронного підпису (наприклад, ЦСК Україна).

Якщо у Вас немає коду доступу до модуля Електроннй документообіг, зверніться до регіонального представника, компанії, що вас обслуговує або сформуйте рахунок на цій сторінці.

Крок 2. Зясувати, чи у Вашого контрагента встановлено модуль Електроннй документообіг.

Це можна зробити за допомогою компютерної програми M.E.Doc:

Довідник Контрагенти > меню Правка > Оновити дані для Документообігу

У разі, якщо у контрагента немає модуля Електроннй документообіг, він все одно може прийняти від вас документи, однак не має можливості редагувати їх або відправляти самостійно. Запропонуйте йому встановити модуль.

Крок 3. Надіслати своїм контрагентам лист-запрошення обмінюватися всіма первинними документами в електронному вигляді.

Зразок листа: Первинні документи > Реєстр первинних документів в меню Файл > Створити

Також рекомендуємо додати в договір зі своїм контрагентом пункт про нову схему обміну первинними документами. Якщо договір був підписаний раніше, внести зміни через додаткову угоду.

Найбільш поширений варіант:

Сторони погоджуються, що рахунки, акти та податкові накладні за послуги або товари, отримані за цим Договором, будуть надані виключно в електронному вигляді, складені згідно чинного законодавства про електронні документи, електронний документообіг та кваліфікований електронний підпис, із заповненням всіх обовязкових реквізитів з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи та печатки.

Соціально-свідомо

Економічна ситуація в Україні на разі надзвичайно складна. В умовах, коли навіть найбільші компанії змушені йти на скорочення витрат, економія коштів на папері, картриджах і послугах пошти за рахунок використання модуля Електроннй документообіг дозволить зберегти робочі місця для українців і підтримати економіку країни в цілому. Зараз, коли нашій країні як ніколи потрібна підтримка кожного свідомого громадянина, ми вважаємо своїм обовязком зробити все можливе для покращення ситуації, що склалася, і запрошуємо вас приєднатися до соціальної місії команди M.E.Doc.

Обмінюйтесь первинними документами з контрагентами без обмежень!
Інструкція до Модуля Електроннй документообіг
Завантажити
Інструкція до Модуля EDO - Обмін e-документами
Завантажити

Наші продукти
M.E.Doc
Електронний підпис
СОТА
Захищені носії
FlyDoc
ISpro
Звіт Корпорація
Фіскальна техніка
Порядок реєстрації
Касові апарати
Фіскальні реєстратори
Грошові ящики
Витратні матеріали
Сервісне обслуговування
Комп'ютерна техніка
Комп'ютерне обладнання
Наші пропозиції
Сервіс та гарантія
Прайс на послуги
Контакти
(067) 541-41-02
(068) 515-73-30
(096) 554-39-95
(04337) 6-70-72
(097) 299-49-02
м.Могилів-Подільський, вул. Стависька, буд. 77 Пн - Пт
9:00 - 18:00
(04337) 6-70-72
(067) 541-41-02
Усі права захищені 2016-2018