salonnet78@gmail.com +38 (067) 541-41-02

ЗМІНА АДРЕСИ

Невиконання вказаних нижче вимог або некоректне заповнення даних в наданих документах вважаэться помилкою ы сертифыкати за такими документами видаватись не будуть.

Зверніть увагу, що підпис на ВСІХ документах має відповідати прикладу підпису в паспорті.

Заповнена та підписана керівником та скріплена печаткою підприємства Картка приєднання (сфомована в ПЗ M.E.doc) в одному примірнику або заповнений та підписаний з Вашого боку Договір про надання послуг КЕП - у двох примірниках. (ГОЛОВНЕ МЕНЮ Адміністрування сертифікати документи від розробника файл Створити картку приєднання).

Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП кожного з підписувачів, згенеровані за допомогою ПЗ M.E.doc (Головне меню-адміністрування-сертифікати-заявки на сертифікат-файл-сформувати заявки) в електронному (.PCK) та паперовому вигляді (заповнені, перевірені, підписані відповідними підписувачами(заявку та акт на ключ печатки, на підпис директора підписує керівник, на підпис бухгалтера-бухгалтер і т.д.), засвідчені печаткою заявника).

Відеоінструкцію можна переглянути в ПЗ M.E.doc (довідка відео управління сертифікатами як створити заявку на сертифікат).

УВАГА! В полі посада вказується посада згідно документу про призначення. Якщо вказується скорочена назва установи, треба використовувати скорочену назву, передбачену статутом.

Оригінал установчого документа (Статут) юридичної особи або його нотаріально засвідчену копія (виключно для ознайомлення);

Копія свідоцтва (ВИТЯГУ) про реєстрацію платника ПДВ(Единого податку), засвідчені підписом керівника та печаткою юридичної особи-заявника.

Копія свідоцтва(виписки або витягу) про державну реєстрацію, засвідчена підписом керівника та печаткою юридичної особи заявника. УВАГА! Засвідчується КОЖНА сторінка.

Копія протоколу або рішення засновника про зміну назви підприємства, або копії документів про призначення (з новою назвою) на посади кожного з підписувачів представників заявника (протокол засідання про призначення, та наказ про вступ на посаду керівника та наказ про призначення головного бухгалтера), засвідчені підписом керівника та печаткою юридичної особи-заявника.

Документи завіряються наступним чином Згідно з оригіналом Посада керівника(згідно документу про призначення) ПІБ м.п. Підпис На кожній сторінці де є текст!!!!

Платіжне доручення, що підтверджує наявність оплати за КЕП. На дорученні обов`язково повинна бути дата проведення банком). ДЛЯ СПРОЩЕННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПЛАТЕЖІВ, ПРИ СПЛАТІ РАХУНКУ В ПРИЗНАЧЕННІ ПЛАТЕЖУ ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ: ХПР - код ЄДРПОУ та назву підприємства.

Доручення* і паспорт довіреної особи (для встановлення особи та повноважень представника заявника) - лише в разі обслуговування за дорученням; Якщо за сертифікатами звертається не керівник доручення та паспорт довіреної особи обов`язкові!!!!

* Доручення засвідчується підписом керівника та печаткою юридичної особи заявника.


Наші продукти
M.E.Doc
Програмний РРО Cashalot
Веб-сервис Сота Каса
Електронний підпис
СОТА
Захищені носії
FlyDoc
ISpro
Звіт Корпорація
Фіскальна техніка
Порядок реєстрації
Касові апарати
Фіскальні реєстратори
Грошові ящики
Витратні матеріали
Сервісне обслуговування
Комп'ютерна техніка
Комп'ютерне обладнання
Наші пропозиції
Сервіс та гарантія
Прайс на послуги
Контакти
(067) 541-41-02
(068) 515-73-30
(096) 554-39-95
(097) 299-49-02
м.Могилів-Подільський, вул. Стависька, буд. 77 Пн - Пт
9:00 - 18:00
(04337) 6-70-72
(067) 541-41-02
Усі права захищені 2016-2018