Порядок реєстрації РРО

Касові апарати та фіскальні реєстратори належать до реєстраторів розрахункових операцій (РРО), вживання яких є обов'язковим і законодавчо закріпленим для торгівлі, сфери послуг, громадського харчування і деяких інших сфер. Вживання РРО регламентується Законом України про РРО, а перелік фіскальних реєстраторів і касових апаратів, які дозволено використовувати, встановлюється Державним Реєстром РРО України - він регулярно оновлюється.

Щоб процес реєстрації і введення в експлуатацію вашого касового апарату або фіскального реєстратора був максимально комфортним, ми підготували для вас детальну по-крокову інструкцію.

Крок 1. Вибір і придбання РРО
Крок 2. Укладення договору з регіональним ЦСО

Укласти договір на сервісне обслуговування з вашим регіональним Центром сервісного обслуговування (законодавча вимога).

Крок 3. Реєстрація РРО в органах ДФС

Підготуйте пакет документів для для реєстрації в податковій інспекції:

  • заява про реєстрацію РРО за формою N 1-РРО (реєстраційна заява);
  • копію паспорта на ваш РРО ( сторінка, де вказаний заводський номер і дата виготовлення апарату);
  • копію документу, що підтверджує факт купівлі або безкоштовного отримання РРО у власність, іншого документу, що підтверджує право власності або користування РРО ( видаткова накладна або договір оренди на РРО);
  • копію документу на право власності або іншого документу, що надає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватиметься РРО (договір оренди або права власності на приміщення, де експлуатуватиметься РРО);
  • копію договору підприємства з ЦСО на обслуговування і ремонт РРО;
  • копії статутних документів на підприємство (копія статуту, свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника податків);
  • КОРО (книга обліку розрахункових операцій) і РК ( розрахункові квитанції).

Податкова приймає пакет документів і розглядає його впродовж 2-х робочих днів. За результатами розгляду ви отримуєте довідку про резервування фіскальних номерів (ця довідка дійсна впродовж 5-ти робочих днів).

Крок 4. Введення РРО в експлуатацію

З цією довідкою і апаратом Ви звертаєтеся в сервісний центр (ЦСО), з яким Ви уклали договір на обслуговування РРО. ЦСО впродовж 5-ти робочих днів ЦСО фискалізує апарат, вводить в експлуатацію, підключає до еквайєра і опломбує його. Видає довідку про опломбування РРО і акт введення в експлуатацію.

  • Довідку про опломбування РРО і акт введення в експлуатацію необхідно надати до податкової інспекції.
  • Впродовж 2-х робочих днів податкова інспекція повинна видати посвідчення про реєстрацію РРО.
Крок 5. Установка РРО

Після отримання свідоцтва про реєстрацію співробітник ЦСО встановлює апарат і підключає його до мережі Інтернет.

Для забезпечення передачі звітних даних з РРО на сервер еквайєра Вам необхідно:

  • Організувати доступ до мережі інтернет по порту Ethernet або
  • Придбати РРО з GPRS - модемом і купити стартовий пакет будь-якого мобільного зв'язку з передоплаченим Інтернетом.

Ви можете придбати у нас касові апарати або фіскальні реєстратори та укласти договір на обслуговування. Ми зареєструємо, опломбуємо та введемо в експлуатацію Ваш РРО.

З питань реєстрації, експлуатації та сервісного обслуговування касових апаратів звертайтесь
по тел. +38 (096) 554-39-95