Модуль «Корпорація»

Модуль «Корпорація» - це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств та установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій. В модулі «Корпорація» враховані всі особливості обміну документами всередині великих підприємств і самі актуальні вимоги законодавства України.

Модуль «Корпорація» є безперечним, визнаним професіоналами, еталоном програмного комплексу, який вирішує весь спектр завдань створення, збору, консолідації, аналізу та обміну електронними документами між :

  • головним підприємством та підзвітними структурами;
  • головним підприємством / підзвітними організаціями та державними органами.
Інструкція по модулю «Корпорація»
Завантажити
Які можливості отримує підприємство при впровадженні «Корпорація»?
  • автоматичний прийом документів (в тому числі, всієї необхідної звітності) в електронному вигляді, підписаних ЕЦП, за допомогою Інтернет;
  • збереження створених і прийнятих електронних документів в єдиному електронному архіві;
  • підписання всіх вихідних документів ЕЦП, розшифровка і перевірка будь-якого створеного і прийнятого файлу в усіх можливих розрізах (на цілісність, відповідність затвердженому формату, заповнення основних реквізитів тощо);
  • формування в автоматичному режимі квитанцій:
  • про доставку електронного документа (ваше повідомлення доставлено/не доставлено)
  • про результати обробки електронного документа;
  • зручна і швидка консолідація звітів, отриманих від підзвітних організацій.

При обміні всі документи в системі завіряються електронним цифровим підписом, який надає їм повну юридичну силу і забезпечує їх цілісність і надійний захист даних документа.

Переваги впровадження модуля «Корпорація» на Вашому підприємстві:
  • максимальне спрощення взаємодії головного підприємства з підзвітними установами;
  • удосконалення якості обробки наданих електронних документів і звітів;
  • прискорення обробки та аналізу електронних документів: прозорість руху документів, швидкий пошук документів в єдиній електронному архіві;
  • скорочення витрат робочих ресурсів і часу на доставку та обробку документів, відмова від прийому і зберігання паперових документів, отже, відмова від додаткових паперових архівів;
  • гарантована своєчасність подання документів;
  • підвищення рівня контролю за процесом збору, прийому та аналізу електронних документів;
  • посилення виконавської дисципліни завдяки глобальній автоматизації процесу подачі, розгляду та обробки документів;
  • прийом оперативних, ефективних управлінських рішень.

Захист інформації в системі

Система повністю відповідає вимогам чинного законодавства України в галузі криптографічного захисту інформації.

Досвід впровадження системи

За допомогою нашої системи побудовано прийом, обробку та обмін електронними документами між суб’єктами господарювання в багатьох державних установах.