Про «М.Е.DOC»

Комп'ютерна програма «M.E.Doc» (My Electronic Document) - це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності та систем оподаткування.

«M.E.Doc» – це:

  • максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;
  • захищеність інформації завдяки шифруванню електронним цифровим підписом;
  • контроль процесів документообігу на всіх етапах;
  • зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;
  • економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;
  • впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;
  • надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;
  • можливість постійного підвищення кваліфікації завдяки навчальним програмам і презентаціям у Вашому офісі;
  • гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.

Всі документи, створені у програмі «M.E.Doc» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003р. та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003р.). «M.E.Doc» є надійним засобом ЕЦП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

«M.E.Doc» - має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства – незалежно від розміру та форми оподаткування.

Модуль «Звітність» – подача всіх видів звітності в усі контролюючі органи.

Модуль «Электронный документооборот базовый» – реєстрація податкових накладних в ЄРПН та обмін первинними документами з контрагентами.

Модуль «Электронный документооборот расширенный» – створення та регістрація акцизних накладних в ЄРПН.

Модуль «Зарплата» – розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників, облік і управління персоналом.

Модуль «Корпорація» – консолідація звітності підприємств з розгалуженою структурою.

Модуль «Банківські рахунки» – автоматизація повідомлень про відкриття або закриття рахунків.

«СОТА» – веб-сервіс для подання звітності юридичними та фізичними особами-підприємцями на єдиній системі оподаткування.

Комфорт користувачів при роботі з програмою надзвичайно важливий для нас.