salonnet78@gmail.com +38 (067) 541-41-02













Електронний підпис - перепустка для кожного у цифровий світ!













ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС

Акредитований центр сертифікації ключів Україна надає послуги органам державної влади, організаціям і підприємствам всіх форм власності, а також фізичним особам по обслуговуванню кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП).

Кваліфікований електронний підпис може використовуватись юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили.

Юридична сила електронного документа, підписаного КЕП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.

З січня 2004 року набрав чинності прийнятий Верховною Радою Закон України Про електронний підпис, в якому чітко визначені поняття, сфера використання та юридична сила електронного цифрового підпису.

Увага! Від 07.11.2018 року кваліфікований електронний підпис можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта відповіднодо пункту 2 статті 22 ЗУ 2155.

Ціна з ПДВ на отримання КЕП:
НА 1 РІК
198
ГРН
НА 2 РОКИ
390
ГРН

Кваліфікований електронний підпис - вид електронного підпису, отриманого в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

Кваліфікований електронний підпис - це дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.

АЦСК Україна пропонує:


НАДІЙНИЙ ЗАХИСТ
Ваші дані захищені від
підробки та не можуть бути
отримані третіми особами

ЗАКОННІСТЬ
Відповідно до законодавства
України про кваліфікований електронний
підпис

ШВИДКЕ ОТРИМАННЯ
Отримати кваліфікований електронний підпис
в крамницях "Твій час"
можна лише за 10 хв.

Власники КЕП отримують можливість:

  • Подавати звітність до контролюючих органів
  • Обмінюватися е-документами з партнерами та клієнтами
  • Працювати в різних електронних сервісах

Безпека використання КЕП забезпечується тим, що засоби, які використовуються для роботи з КЕП, проходять експертизу в Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України.

КЕП володіє всіма основними властивостями власноручного підпису:
  • засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
  • гарантує цілісність та захист від спотворення і внесення виправлень у підписаний документ;
  • не дає можливості особі, яка підписала документ, відмовитись від зобов'язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.
  • Переваги КЕП

    Всебічна економія ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємстві

    Ведення електроного документообігу на підприємстві істотно зменшує обсяги паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, пов'язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, та їх пересиланням. Документи можуть бути підписані КЕП і передані за призначенням протягом декількох секунд.

    Простота і зручність використання

    Використання КЕП напрочуд просте і доступне будь-якій людині незалежно від рівня володіння персональним комп'ютером, освіти та роду занять.

    Конфіденційність інформації

    Конфіденційність інформації (неможливість доступу до неї будь-якої особи, що не володіє секретним кодом) забезпечується завдяки надійним крипторафічним перетворенням.

    Безпека інформації

    Безпека використання КЕП гарантується тим, що надійні засоби, які використовуються для роботи з КЕП, проходять експертизу в Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України.

    Можливість ведення електронного документообігу з державними структурами

    Зручність використання одних і тих ж засобів ЕП при обміні даними з усіма міністерствами, відомствами, при подачі звітності в будь-які контролюючі органи, що приймають звіти в електронній формі на території України.

    Ведення ділових відносин на сучасному рівні

    Використання КЕП значно прискорює проведення численних комерційних операцій, виключає необхідність додаткових зустрічей і багатогодинних переговорів.

    Кваліфікований електронний підпис - ефективне рішення для всіх, хто хоче використовувати новітні технології та бути успішним бізнесменом. Документи, підписані електронним підписом, можуть бути передані до місця призначення за лічені секунди. Всі учасники електронного документообігу отримують рівні можливості незалежно від їх фізичного розташування.


    Наші продукти
    M.E.Doc
    Програмний РРО Cashalot
    Веб-сервис Сота Каса
    Електронний підпис
    СОТА
    Захищені носії
    FlyDoc
    ISpro
    Звіт Корпорація
    Фіскальна техніка
    Порядок реєстрації
    Касові апарати
    Фіскальні реєстратори
    Грошові ящики
    Витратні матеріали
    Сервісне обслуговування
    Комп'ютерна техніка
    Комп'ютерне обладнання
    Наші пропозиції
    Сервіс та гарантія
    Прайс на послуги
    Контакти
    (067) 541-41-02
    (068) 515-73-30
    (096) 554-39-95
    (097) 299-49-02
    м.Могилів-Подільський, вул. Стависька, буд. 77 Пн - Пт
    9:00 - 18:00
    (04337) 6-70-72
    (067) 541-41-02
    Усі права захищені 2016-2018